Obala Kulina bana 9 | Blagajna:+387 33 221 682 | almir.boxoffice.nps@gmail.com

Početak marta u Narodnom pozorištu Sarajevo

Početak marta u Narodnom pozorištu Sarajevo

POČETAK MARTA U NARODNOM POZORIŠTU SARAJEVO

U ponedjeljak, 4. marta 2019. godine sa početkom u 19:30 sati, u okviru XXXV festivala Sarajevska zima 2019, na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo bit će izvedena predstava Narodnog pozorišta Republike Srpske “Sinovi umiru prvi” rađena po tekstu Mate Matišića, u režiji Marka Misirače.

U predstavi igraju: Dragoslav Medojević, Nataša Ivančević, Aleksandar Stojković, Miljka Brđanin, Boško Đurđević, Goran Jokić, Ljubiša Savanović, Zlatan Vidović, Svetlana Popović, Đorđe Marković, Vladimir Đorđević, Rok Radiša, Zoran Stanišić.

“Predstava Marka Misirače je jednostavna i efektna. Priča drži pažnju, a akteri, na čelu sa Aleksandrom Stojkovićem (Mićun), Boškom Đurđevićem (Luka) i Ljubišom Savanovićem (Božo) su u impresivnoj koncentraciji i nadahnuću za odličnu kolektivnu igru.” – Dragana Bošković


U utorak i srijedu , 5. i 6. 3. 2019. godine u 19:30 sati, na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo, bit će izvedena drama Bertolta Brechta “Kavkaski krug kredom” nastala u koprodukciji sa festivalom MESS, u režiji Paola Magellija, za koju je adaptaciju i dramaturgiju uradila Željka Udovičić Pleština. U predstavi igraju: Maja Izetbegović, Ermin Bravo, Ejla Bavčić Tarakčija, Ermin Sijamija, Aleksandar Seksan, Aldin Omerović, Vedrana Božinović, Mediha Musliović, Amra Kapidžić, Vedran Đekić, Miodrag Miki Trifunov, Merima Lepić Redžepović, Dino Sarija, Nerman Mahmutović, Isa Seksan, Ajra Branković, Hena Omerović, Dino Hamidović, Kenan Kojić /muzičar.

Djelo je napisao Bertolt Brecht, univerzalni genij, dramaturg, pisac i pjesnik, režiser i teoretičar pozorišta. Zaslužuje posebno priznanje jer se njegove drame gledaju i danas u pozorištima širom svijeta. Osnovne ideje njegovih djela kreću se u znaku socijalizma, pacifizma i internacionalizma. Njegov sarkastičan stil, koji ga nikad ne napušta u djelima, javlja se s toplim suosjećanjem prema siromašnima i slabima. U izgradnji svoga stila služio se tekovinama i temama od najstarije do moderne književnosti.